Βέβαια, στην κοινή σύσκεψη των ομοσπονδιών των ΔΕΚΟ με τη ΓΣΕΕ για την οργάνωση των κινητοποιήσεων, αποδείχτηκε για άλλη μια φορά ο υποταγμένος και συνένοχος ρόλος του κυρίαρχου συνδικαλισμού, καθώς ούτε σχέδιο αντίστασης στην επίθεση διαθέτει, ούτε περιεχόμενο ανατροπής της, ούτε καν στοιχειώδη αγωνιστική διάθεση.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Είναι χαρακτηριστικό ότι η αρχική πρόταση του Παναγόπουλου ήταν για πανελλαδική απεργία στις ...21 Ιούνη, δηλαδή μετά την ψήφιση του νέου «Mεσοπρόθεσμου» γύρου αντεργατικής λεηλασίας, ενώ σαφής ήταν η... δέσμευσή του ότι δεν πρόκειται να κάνει τίποτα παραπάνω από την καθιερωμένη 24 απεργία στις 15 Ιουνίου και την απεργία στις ΔΕΚΟ, την Πέμπτη 9/6 ισχυριζόμενος ότι «τα μέτρα θα ψηφιστούν», ότι το «εργατικό κίνημα δεν μπορεί να δώσει τα ρέστα του σε μία μόνο μάχη» και ότι «τα συνδικάτα χρειάζονται και για μετά (!) στην πάλη για να μην εφαρμοστούν τα μέτρα». Έφριξαν ακόμα και τα μεγαλοστελέχη της ΠΑΣΚΕ των ομοσπονδιών ΔΕΚΟ, με τον Φωτόπουλο της ΓΕΝΟΠ να διαμηνύει ότι «κρίνονται τα ιερά και τα όσια του εργατικού κινήματος», «η 24ωρη είναι ντουφεκιά στον αέρα» και ότι «αυτό που πρέπει να γίνει είναι απεργία διάρκειας, πράγμα που θα αποφασίσει έτσι και αλλιώς η ΓΕΝΟΠ, την ημέρα που τα μέτρα θα έρθουν στη Βουλή». Εκπρόσωπος του σωματείου ΜΟΔ, που συμμετέχει στο Συντονισμό Πρωτοβάθμιων Σωματείων πρότεινε πολυήμερες απεργίες διάρκειας για να μην ψηφισθεί το Mεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα,να ανατραπεί το Μνημόνιο, η κυβέρνηση και κάθε κυβέρνηση που υπηρετεί αυτή την πολιτική.
Η αποδοκιμασία στον πρόεδρο της ΓΣΕΕ, είναι απόρροια και της αγωνιστικής κινητικότητας που αναπτύσσεται στους περισσότερους υπό ιδιωτικοποίηση χώρους. Στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο πραγματοποιήθηκε 24ωρη απεργία τη Δευτέρα και μαζική πορεία εκατοντάδων εργαζομένων, ενώ η αρχή έγινε με κατάληψη των γραφείων της Κεντρικής Υπηρεσίας. Ο αγώνας συνεχίζεται με νέα 24ωρη πανελλαδική απεργία αύριο Δευτέρα και επανακατάληψη των Κεντρικών Γραφείων Διοίκησης και συμμετοχή στην απεργία των ΔΕΚΟ στις 9/6, μαζί με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών (Π.Ο.Σ.Τ.).
Η Ένωση Εργαζομένων ΗΣΑΠ πραγματοποίηση 24ωρη απεργία προχθές Παρασκευή αντιδρώντας στην επιχειρούμενη ισοπέδωση και τη βαρβαρότητα των νέων μέτρων και στις υποχρεωτικές καταστροφικές μετατάξεις - διώξεις 170 εργαζομένων του ΗΣΑΠ. Όπως επισημαίνουν οι εργαζόμενοι, «δεν αρκεί η υπέρογκη αύξηση των εισιτηρίων και η ταλαιπωρία των 2,5 χρόνων από τον άστοχο τρόπο εκτέλεσης των έργων τώρα δημιουργούν και νέα προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του ΗΣΑΠ με τις διώξεις των εργαζομένων».
Στο Mετρό, το Σωματείο Λειτουργίας αποφάσισε απεργία αύριο Δευτέρα, από το πρωί έως τις 4 μ.μ., ενώ προσανατολίζεται σε επαναλαμβανόμενες κινητοποιήσεις, δηλώνοντας ωστόσο ότι θα κρατήσουν ανοιχτό το μέσο και τους σταθμούς από τις 3 μ.μ. ή 4 μ.μ. κάθε ημέρα, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι πολίτες που θέλουν να συμμετάσχουν στις συγκεντρώσεις του Συντάγματος. Μεθαύριο Τρίτη θα πραγματοποιηθεί κοινή συνεδρίαση των εργαζομένων όλων των συγκοινωνιακών εταιρειών. Να σημειωθεί πάντως ότι στην ΕΘΕΛ, η νέα διοίκηση του σωματείου, που ελέγχεται από την ΠΑΣΚΕ, δεν συμμετέχει σε κινητοποίηση, ακολουθώντας τη γραμμή απεργοσπασίας του τελευταίου διαστήματος.
Στο μέτωπο του ΟΤΕ, το επόμενο απεργιακό ραντεβού δόθηκε για τις 9/6, ύστερα από μία επιτυχημένη 24ωρη απεργία την περασμένη εβδομάδα, και το συλλαλητήριο στο οποίο συμμετείχαν περίπου 2.000 άτομα, μαζί με τους εργαζομένους του ΤΤ .
Για σκληρό απεργιακό αγώνα κάνουν λόγο και οι λιμενεργάτες σε ΟΛΠ και ΟΛΘ, οι οποίοι χαρακτηρίζουν μέγα οικονομικό σκάνδαλο την πώληση των λιμανιών έναντι πινακίου φακής. «Θα δώσουμε τη μητέρα των μαχών» τόνισε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ), Γ. Γεωργακόπουλος ενώ οι εργαζόμενοι στα λιμάνια ήδη προετοιμάζονται για 24ωρη απεργία, αρνούμενοι να συναινέσουν σε μια πολιτική που ήδη τους έχει περικόψει τους μισθούς κατά 30% περίπου. Κι όλα αυτά, όταν η κερδοφορία του ΟΛΠ από το 2002 έως το 2010 άγγιξε κατά μέσο όρο τα 20 εκατ. ευρώ ετησίως, ενώ ο ΟΛΘ κατέγραψε εντυπωσιακή αύξηση 1.273% στα κέρδη μετά φόρων της το πρώτο τρίμηνο του 2011 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2010. Οι λιμενεργάτες πάντως δεν παύουν να θυμίζουν και το μεσαιωνικό καθεστώς εργασίας που έχουν επιβάλει οι Κινέζοι της Κόσκο στη ΣΕΠ, καθώς δεν τηρούν τις ασφαλιστικές τους υποχρεώσεις, κι έχουν γεμίσει με υπεργολάβους.
Σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις έχουν κατέλθει και οι εργαζόμενοι της Θεσσαλονίκης σε ΟΛΘ και ΕΥΑΘ (κι αυτή είχε κέρδη 18%!) που την Τρίτη πραγματοποίησαν στάση εργασίας και πορείες διαμαρτυρίας ενώ εργαζόμενοι της ΕΥΑΘ έχτισαν συμβολικά την είσοδο της επιχείρησης, διαμαρτυρόμενοι για την προσπάθεια ξεπουλήματός της.