Ολα είναι θέμα μάρκετινγκ στην εποχή μας, ακόμα και το σφαγείο του ΔΝΤ. Όπως παραδέχτηκε ο πρόεδρος της εταιρείας δημοσίων σχέσεων Civitas στη Bουλή κατά την εξέτασή του για την υπόθεση Zίμενς, το ΔNT είχε αναθέσει στην εταιρεία του να προωθήσει με θετικά μηνύματα το μισητό μνημόνιο της τρόικας και να στρέψει τη δημόσια συζήτηση υπέρ των κυβερνητικών μέτρων. Πώς γίνονται όμως αυτές οι δουλειές, καθώς δεν είδαμε καταχωρήσεις και κανονικές διαφημίσεις υπέρ του Μνημονίου ΠΑΣΟΚ - ΕΕ - ΔΝΤ;
Προφανώς μιλάμε για γκρίζα διαφήμιση, για γκρίζα ή καλύτερα κατάμαυρη προπαγάνδα μέσα από δελτία ειδήσεων, πρωτοσέλιδα, «αποκαλυπτικά ρεπορτάζ» και στήλες αρθρογραφίας. Kρίσιμος κρίκος των άθλιων μεθοδεύσεων είναι πάντα οι εξωνημένοι δημοσιογράφοι, ενώ οι μεγαλονταβατζήδες της ηλεκτρονικής και έντυπης παραπληροφόρησης αγκάλιασαν αμέσως το πρόγραμμα του ΔΝΤ γιατί εξυπηρετεί και τα δικά τους συμφέροντα.
Για να περάσει η γραμμή Μαξίμου, Βρυξελλών και Νέας Υόρκης δεν έλειψαν και τα «ακτίφ» δημοσιογράφων με τους επικοινωνιολόγους και τα στελέχη του ΔNT, ώστε να αντλούν επιχειρήματα για το οπλοστάσιό τους! Θυμάστε τα λογύδρια περί «μη δαιμονοποίησης του ΔNT», περί «μονόδρομου» των μέτρων, ακόμα και για τις «μάχες» που έδινε ο πρωθυπουργός με την τρόικα; Όλα μασημένη κι έτοιμη προπαγάνδα! Eκείνο που δεν μας είπαν βέβαια είναι αν τα έξοδα για την επικοινωνιακή αυτή εκστρατεία θα τα φορτώσουν κι αυτά στο λογαριασμό μας. Ούτως ή άλλως τελικά οι εργαζόμενοι πληρώνουν.
Τρίτη 15 Ιουνίου 2010